Nonniiin, maanantaina oli sitten sen verran Killerit jalkatreenit että kunnolla olen palautunut vasta tänään. Kyllä keskiviikkona mietin että en ikinä enää tee kenenkään kanssa jalkoja, mutta nyt kun on palauduttu niin kyllä sitä kipua on ikävä :D. Tämän vuoden yksi tavoitteista oli, että "kasvan" ulos noista 36 housuista ja se on toden totta nyt tapahtunu. Kyllähän mä ne päälle saan, mutta sen verta kirraa reisistä että jos istumaan menisin niin olisivat entiset housut. Täytyy kyllä myöntää, että kun en ekan kerran meinannu niitä päälle saada, niin eka ajatus oli että olin lihonnu. Mieleenkään ei tullu että saattas johtua ehkä kehityksestä.

images?q=tbn:ANd9GcTSiCiG4mkfHbZ892ezFf4

( tätä mä olen monesti miettiny :D )

Moni on tässä jo kohta vuoden päivät kauhistellu kuinka vähän mä syön ja ajoittain edelleen kuulen, että kohta on syömishäiriöt/anoreksiat mun kiusana. Löysin tällä viikolla mun itse teettämän ruokavalion, jota noudatin n. 1,5kk ajan ennen kuin superdieetti alkoi. Ainahan se ei oo siis tossa muodossa ollu, mutta mulla oli tapana aina kun jumiviikko tuli niin vähentää ruokaa ja tältä se loppuvaiheessa sitten näytti:

Aamupala: - 1dl luonnonjugurttia, banaani

Lounas: 100g kanaa, 100g salaattia

Päivällinen: 1 wienin leike, 3 kukintoa parsa-ja kukkakaalia

iltapala: n. 1dl mehukeittoa, vähän ruispuuroa.

 

Mä olen jossain aiemmassa kirjoituksessa sanonutkin että superdieetin alku oli mun pelastus. Mulla oli pitkä jumiviikko ja eka ajatus silloin oli että täytyy vähentää ruokaa (taas), mutta järkikin sen sanoi että ei tuosta vaan voi enää mitään vähentää. Niin paljon silloin pelkäsin sitä lihomista että en uskaltanut nostaa ruokamääriä, vähentääkkään ei voinu kun nälkä oli nyt jo raastava. Olin pattitilanteessa, facebookissa joku jakoi fitfarmin mainoksen superdieetistä, kävin nettisivuilla kattomassa että mitä siihen kuuluu ja liityin mukaan :).

Nyt kun tuota ruokamäärää katsoo, niin mietin että millä energialla mä sielä salilla olen ollut. Nykyään tuntuu että syön kun hevonen tai että olen jatkuvasti syömässä. En tosin julkaise sitä omaa ruokavaliota tänne, koska se on henk.kohtainen. Ja toisaalta olen siitä maksanu, joten ostakaa omanne ;D.

Tässä vaiheessa on jo oppinut, että keho tarvii ruokaa polttoaineeksi. Ei se mitään kuluta, jos se ei saa ruokaa. Musta tuntuu että todellakin olen saanut rahoilleni vastinetta. Paino on pudonnut ja olen oppinnut niin paljon treenaamisesta ja itsestäni. Olen myös havainnut että mitä virheitä tein kun itsekseni pudottelin painoa. Kaikki tosin ei ole mennyt niin helposti ja kivuttomasti, mutta sanottakoon niitä sitten kasvukivuiksi ;).

Varasin omalle valkullekkin vihdoin ajan ennen juhannusta. Jotenkin kivempi keskustella kasvotusten kuin sähköpostin välityksellä. Tosin mä nyt raportoin muutenkin sille n. 1kk välein vaikka ei se mitenkään pakollista kai ole.

alle 1kk treenileiriin, mulla on treenileiri viikolla tasan yksi treeni alkuviikosta ja se on Killen kanssa. Jos joku on varmaa niin se että jalkoja ei ainakaan silloin tehdä, en nimittäin kerkee millään palautua perjantaiksi jos ti tehtäs jalat :D. Ensviikko vielä kovaa reeniä ja sitten olis palauttavaa viikkoa melkein koko viikko. 

images?q=tbn:ANd9GcRDl5uBi9TeuHferW5cqpz