Monet alkavat jossain vaiheessa omaa projektiaan vertailemaan itseään muihin hyväkroppaisiin ihmisiin. Olen nyt alkuvuodesta huomannut tuon saman ilmiön rantautuneen omaan pääkoppaan, kun joku laittaa jotain kuntokuvia niin alan vertaamaan kuinka kaukana minä olen siitä kropasta. Ja kyllä se on aivan helvetin väärin. Miksi verrata itseä sellaiseen, joka ei ole tallannut ja taistellut samaa matkaa kuin sinä. Toki mä semmoisen kropan haluaisin, mutta siinä kestää mun kohdalla kauemmin. Voi toki olla että en sellaiseen kuntoon ikinä pääse, mutta aina kannattaa yrittää :). 

Ja kun mulle tulee tämmöisiä vaiheita kun alkaa vähän harmittaa missä kunnossa itse on vielä, niin on hyvä ottaa esiin vanhoja valokuvia. Mennä sinne ihan matkan alkuun ja miettiä vaan sitä omaa matkaa. Sain mun isän tädiltä sähköpostiin kuvia vuoden 2011 syksyn mökkireissusta. Kun ne kuvat sain auki niin iski järkytys, hämmennys ja lopulta itku. Nuo kuvat on aina välillä hyvä tuoda esille kun alkaa ajatukset harhailla ihan muualla. Täytyisi aina muistaa katsoa vaan sitä omaa tietä, eikä mennä sinne naapuritielle.

 matka.jpg

Kerrottakoon siitä tavoite 2 sen verran että se liittyy hyvin vahvasti bikineihin. Nimittäin 11vkon päästä mulla pitäis olla ne päällä. Ei bikineissä varmaan monelle ihmiselle ole mitään ihmeellistä, mutta käsi ylös joka on nähny mut joskus bikineissä. Ei varmana noussu yhtäkään kättä :D. vko 25 on tämän haasteen deadline. Silloin olis tarkoitus olla paremmassa kunnossa kuin koskaan. Se vaatii edelleen päättäväisyyttä ja taistelutahtoa, mutta niin kuin Pasi aina treeneissä sanoo niin: " Sä kyllä pystyt siihen jos vaan tahdot". Nuo tulevat viikot ollaan myös ilman minkäänlaista herkkupäivää, mutta niistä olen valmis luopumaan. Ja silloin on tulossa myös seuraavat muutoskuvat, koska sen aikoihin ollaan kutakuinkin oltu vuosi (okei 11kk) Fitfarmin matkassa :). Ja kyllä olen niin kiitollinen että olen tähän lähteny mukaan. En sano että aina olis kovin ruusuista ollu. Välillä on ollu motivaatio alhaalla ja ollu semmoista "ei huvita" oloa, mutta ne kun on tiedostanu niin ollaan sitten astetta rankemmalla kädellä vedetty noita pt-treenejä ja etsitty sitä kautta sitä motivaatio. Yleensä ne sitä kautta kyllä löytyykin, samoin kun noiden pt:den sanoista. Nuo nimittäin ei huvinvuoksi selittele että sulla on hyvänkokoinen hauis tai takareidessä potkua, kyllä ne oikeesti sitä tarkoittaa ja kyllä ne vaan hivelee itsetuntoa ja antaa lisämotivaatiota tähän hommaan :).