" Tänään kävin ensimmäisen kerran salilla. 15min crossarilla ja pisti muuten vähän puuskuttamaan. Salin oma pt olisi halunnut mun omaan ohjelmaan reidenkoukistuksen maaten, mutta mun koon takia se ei ollu mahdollista. Mun polvet on niin huonossa kunnossa että mikään kyykky tai koukistus ei ole mahdollista vielä. Mä en halua enää koskaan, mun painon takia  joutua tämmöisiin tilanteisiin."

1v ja 3kk ollaan siis salilla nyt tahkottu ja eipä taida paljoa olla laitteita/liikkeitä, joita en painoni takia voisi tehdä :). Tuo on siis viimevuoden otos päiväkirjasta.

tulevaisuus.jpg

Meillä töissä on maitovastaavana Minna ja viime viikolla taisinkin kirjoitella kun sen kanssa ollaan paljon juteltu tästä painonpudotuksesta. Ollaan Minnan kanssa suunnilleen saman pituisia ja se painaa suunnilleen saman verran kuin minä 1,5v sitten. Ja siinä kun juteltiin, niin oli tosi hämmentävää. Vähän kuin olisin katsonut entistä itseäni. Mä en hirveesti niitä aikoja enää muista (ehkä ihan hyvä niin). Mä olen tyytyväinen tämänhetkiseen kroppaani, mulla on hyvä olla tässä ja se kyllä heijastuu ulospäin. Vihdoin olen voittanu sen kriisin siitä ruokamäärän nostamisestakin. Vaaka pääsi takas kaappiin (minne se kuuluukin! ) ja päälle tekee ihan hyvää, että nää tilanteet ei muutu viikon välein. Sillä on jo tarpeeksi prosessoitavaa muutenkin :D.

Mulla oli melkeen 1kk tauon jälkeen 2 peräkkäisenä päivänä treenit Killen kanssa Tampereella ja kyllä siinä pari kertaa tuli taas mietittyä että mihin helvettiin sitä on taas ittensä pistäny, mutta silti sinne on päästävä aina uudelleen :D.

Tuli tuosta omasta kropasta vielä se mieleen, kun tässä taannoin otin noita mittoja.  Hauikseen oli tullu senttejä lisää, ni jo meinasin saada raivarit, ennen kuin tulin miettineeksi että ehkä se on hyvä vaan että senttejä joihinkin paikkoihin tulee lisää, niin ne lihakset kasvaa :D. 

Jotenkin päälle kaikki tämmöinen "kasvava" muutos on  vielä myrkkyä. Johtuen juuri siitä  että pää ei ole vielä saanut prosessoitua tuota painonpudotusta loppuun ja samalla tulee sitten ihan vastakkaisia juttuja sen eteen :D. Ja täytyy kyllä myöntää, että sisäinen vaakahirmu pääsi irti kun ruokamääriä nostettiin. Siinä härpäkkeessä pompittiin pahimpana hetkenä se 3 kertaa päivässä ja mitä sitä muuta seurasi kuin stressi, jonka seurauksena mun aineenvaihdunta meni aivan sekaisin. Jossain vaiheessa sitä onneksi tajusi, että ei tässä painon kyttäämisessä ole mitään järkeä. Jotenkin sitä kauhulla odotti että se paino nousee jotenkin räjähtävästi 10kg ylöspäin, mutta enpä onnistunu keräämään nestettä kuin sen vähän yli +3kg :D. ja siitä kun saatiin eka -200g pois niin valkku sano, että tällä mennään. Enkä ole sen jälkeen vaa'alla käyny.