Niin se lepoviikko ja juhannus on sitten taputeltu. Juhannusperinteistä poiketen olin varannut juhannusaatoksi treenit oman valkun kanssa. Tuli kyllä niin pirun hyvä fiilis treenistä ja valkun tapaamisesta. Päätettiin että mennään tällä suurennetulla ruokamäärällä tuonne syksyyn asti ja sitten aloitetaan ns. dieetti ( inhoan tuota sanaa), vielä ei ollu varma että mennäänkö sillä alkuperäisellä ruokavaliolla vai kokeillaanko jotain ihan muuta. Aika näyttää :). Tämä oli ihan oma päätös kun jotenkin olen tykästynyt tämän hetkiseen oloon ja kun motivaatiokin on hyvä niin miksi sitä lähtee muuttamaan vain muuttamisen ilosta. Ja valkkukin oli samalla aaltopituudella mun kanssa, joka tietenkin sitten vain vahvisti omaa oloa että tämä on se mulle oikea juttu nyt. Toki sitten aloitellaan aikaisemmin jos oma peilikuva ei enää miellytä tai jos motivaatio alkaa lähtemään. Vaaka on kuitenkin edelleen yks hailee, sitä ei kuulemma jatkossakaan tarvii tuijotella. Mielummin kuuntelen sitä omaa oloa, se kyllä kertoo missä mennään :). Mutta näillä siis mennään ja olen enemmän kuin tyytyväinen. 


Sain myös ohjeistuksen miten syödä treenileirillä. Valkku suositteli että ehdottomasti söisin lisähiilari aterian. Kroppa kun tarvii treenin jälkeen sen aterian ja kun laskeskeltiin näitä ruokia, niin mulla olis muuten ilman tuota lisäateriaa 5-6h välejä, niin ehkä parempi näin. Lisäksi kun kulutus tulee olemaan varmaan ihan jotain muuta kuin normaalina treenipäivänä, niin tuo lisäateria ei paljoa haittaa tee. Sen lisäksi pitäisi juoda intraa treenin aikana. Tähän mennessä olen juonu vain vettä, joten todella toivon että se purnukka löytyy tuolla nimellä eikä ole mikään bodareiden lempinimi jollekkin aineelle :D.

Ensviikon loppuna 4-6.7 on siis tuo treenileiri ja sillä viikolla ei muita treenejä olekkaan, paitsi Killen treenit tiistaina. Siinä treenissä pääsee hyvin latautumaan siihen vklopun meininkiin ja ihme kyllä me ei tehdä jalkoja. Ihan vain siitä syystä että mä en kerkeis millään palautumaan vklopuksi niistä :D, joten yläkroppa treeniksi menee. 

Ensviikolla alkaa myös 2vkon lomat ja vaikka olenkin tässä nyt viikon kuunnellut että " ei tuo miltään lomalta kuulosta" niin mulle se on sitä, oman näköistä lomaa :). Sen verran monta kesää on tullu vietettyä tv:n ääressä että oikeesti on melko odottava fiilis kun saa tehä jotain ihan muuta.

images?q=tbn:ANd9GcTUTBAOTQ7aczYPI99DAxb

Juhannuksena oli myös vapaata tuosta ruokavaliosta. En tiedä, jotenkin menettäny ainakin mulla merkityksensä ja mitään ei oikeen voi syödä, kun kroppa reagoi niin voimakkaasti. Ainut mitä oikeastaan tekis koko aika näin kesällä varsinkin mieli on jäätelö, mutta se on vihoviimeinen valinta mulle. Itsehän en ole mikään maitoallergikko tai muutakaan, mutta jätskin kohdalla jostain syystä mulle tulee aivan jäätävän kovat vatsakrampit. Olen tullut sitten siihen tulokseen, että kroppa ei vaan kestä jäätelöä enää. Tokihan mä voisin joo sitä syödä, mutta onko se sitten sen arvoista että mä kitkuttelen vatsakivuissa sängyssä koko loppupäivän? Ei ole. Eikä se elämä ilman jätskiä kamalaa ole, paljon enemmän nykyään itselle painaa se että kroppa voi hyvin. Mä ruokin mun kroppaa ruualla joka ei tee sitä sairaaksi, niin yksinkertaista se vain on :). Juhannuksena mä en ohi ruokavalion syöny muuta kuin yhden makkaran, yhden letun ja vähän irtokarkkia. Muuten mussutin vain omia ruokia tai söin vesimelonia/viinirypäleitä :).

images?q=tbn:ANd9GcRVbDtUfvYY6KaJNRH6pxz

Tässä kun kohta vuosi on mennyt Fitfarmin kanssa, niin kyllä tää touhu vaan vie mukanaan. Jotenkin se oma maailmankuva siitä että pitäis päästää siihen laiha ja hoikka muottiin, onkin muuttunu siihen että näkyis niitä lihaksia tai ylipäätänsä että olis niitä lihaksia :D. Tuossa juhannuksena kun tehtiin hauis-ojentaja treeni niin olihan se palkitsevaa tehdä niitä ojentajia kun peilinkautta näki sen lihaksen tekemässä töitä. Nälkä kasvaa syödessä ja sitä rataa. Omaa hyvinvointia kuunnellen mennään koko aika eteenpäin. Lähetään nyt vaikka siitä että enskesänä ollaan kireemmässä kunnossa kuin nyt. Kropan muokkaus vie aikaa, kaikkea ei vain saa heti. Eikä se varmasti yhtä palkitsevaa olisi jos kaiken saisi tosta vaan. Tässä punnitaan se kuinka kovasti sä jotain haluat ja kuinka paljon sä olet valmis tekemään töitä sen eteen. Kaikki on omasta itsestä kiinni. 

images?q=tbn:ANd9GcQ8Z4gYBqtO17hEj7D1ZeJ

Ja se 2 tavoite on saavutettu, mutta kuvia saatte odottaa vielä pari viikkoa :). Ja koska se dieetti nyt alkaa vasta syksyllä niin tavoite 3 meneekin sitten ensivuoden alkuun, mutta ei se haittaa. Sen saavuttaminen on kyllä sen arvoista.

images?q=tbn:ANd9GcQf92lE7KlEVCxklHJ5pAe